Infiniti Red Bull Racing – zespół Formuły 1, powstały w 2005 roku na bazie Jaguar Racing, zespołu odkupionego od koncernu Ford pod koniec 2004 r. Obok Scuderii Toro Rosso jest to jedna z dwóch ekip w stawce, będących w posiadaniu austriackiego producenta napojów energetycznych Red Bull.

Siedziba zespołu mieści się w Milton Keynes w Wielkiej Brytanii, jednak zespół korzysta z austriackiej licencji. Zespół zdobył czterokrotnie mistrzostwo świata konstruktorów w sezonach 2010, 2011, 2012 oraz 2013. W klasyfikacji kierowców czterokrotnie wygrywał Sebastian Vettel.

We wrześniu 2004 amerykański koncern motoryzacyjny Ford postanowił wystawić na sprzedaż zespół Jaguar Racing, tłumacząc swoją decyzję kłopotami finansowymi. Termin sprzedaży zespołu został wyznaczony na 15 listopada i dopiero tego dnia umowa pomiędzy Fordem, a firmą Red Bull została zawarta. Dotychczas austriacki producent napojów energetycznych był jednym ze sponsorów zespołu Jaguar. Szczegóły umowy nie zostały ujawnione, jednak brytyjski serwis BBC Sport podał, że szef firmy Red Bull Dietrich Mateschitz zapłacił za zespół jedynie symbolicznego 1 dolara, w zamian zobowiązując się zainwestować w ciągu trzech lat 400 milionów $ w ekipę z Milton Keynes.

Przed powstaniem RBR reklamy Red Bulla pojawiały się na bolidach Sauber

Wykupienie zespołu Jaguar Racing nie było debiutem marki Red Bull w Formule 1. Firma ta pojawiła się w Mistrzostwach Świata już w sezonie 1995 jako sponsor zespołu Sauber. Współpraca ze szwajcarskim zespołem trwała do sprzedaży Jaguara. Na początku istnienia zespołu stanowisko dyrektora sportowego objął Tony Purnell, który już wcześniej był związany z zespołem z Milton Keynes. Purnell nie rządził jednak długo zespołem – został zwolniony po niespełna dwóch miesiącach pracy razem ze swoim bliskim współpracownikiem Davidem Pitchforthem. Powodem zwolnienia miał być spór w kwestii obsadzenia stanowiska drugiego kierowcy zespołu. Tym samym nowym dyrektorem sportowym został mianowany Christian Horner, który parę miesięcy wcześniej starał się o wykupienie zespołu Jordan Grand Prix. Kilka dni później nowym dyrektorem technicznym został także Gunther Steiner. Pierwszym zakontraktowanym kierowcą został doświadczony Brytyjczyk David Coulthard, który dotychczas reprezentował zespół McLaren, zdobywając w jego barwach wicemistrzostwo świata w sezonie 2001. Pozycja drugiego kierowcy została natomiast podzielona pomiędzy dwóch kierowców programu rozwojowego Red Bull Junior Team – Christiana Kliena oraz Vitantonio Liuzziego. Sezon w kokpicie bolidu RB1 rozpoczął Austriak, podczas gdy Liuzzi otrzymał możliwość prowadzenia bolidu podczas piątkowych sesji treningowych. W późniejszej części sezonu Ci dwaj kierowcy mieli wymieniać się swoimi rolami raz na cztery weekendy Grand Prix. Ostatecznie Red Bull Racing zadecydowało o tym, że Klien od Grand Prix Kanady powróci do bolidu na stałe, a Liuzzi został piątkowym testerem. Także Amerykanin Scott Speed doczekał się swojego debiutu za kierownicą samochodu F1. Przypadła mu rola kierowcy podczas piątkowych treningów podczas Grand Prix Kanady i Stanów Zjednoczonych. a przełomie sierpnia i września 2005 roku w serwisach internetowych pojawiła się informacja, jakoby firma Red Bull była jednym z siedmiu potencjalnych kupców włoskiego zespołu Minardi, który startował w F1 począwszy od sezonu 1985. Red Bull miałby wówczas szansę obsadzenia większej liczby miejsc na liście startowej, swoimi podopiecznymi z programu Red Bull Junior Team oraz innej juniorskiej ekipy Red Bull Team USA. Ostatecznie, 10 września Paul Stoddart, dotychczasowy właściciel Minardi potwierdził odsprzedanie zespołu firmie Red Bull GmbH.

Początkowo zespół miał się nazywać Squadra Toro Rosso , jednak ostatecznie ekipa z Faenzy zadebiutowała jako Scuderia Toro Rosso . Szefem teamu na początku jego istnienia został Austriak Franz Tost, zaś pierwszymi kierowcami mianowano Scotta Speeda i Vitantonio Liuzziego. Od sezonu 2007 bolidy zespołu są napędzane silnikami Renault. Po sezonie 2008 David Coulthard postanowił zakończyć karierę w F1, pozostając kierowcą testowym RBR. Jego następcą został Niemiec Sebastian Vettel, najmłodszy w historii kierowca, który wygrał Grand Prix Formuły 1. Podczas GP Chin 2009 Vettel zdobył pierwsze dla zespołu zwycięstwo w Formule 1. Ten wynik powtórzył w Wielkiej Brytanii, Japonii oraz w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Natomiast Mark Webber wygrał dwa wyścigi w Niemczech i Brazylii. Ostatecznie zespół zakończył sezon na drugim miejscu przez drugie miejsce w klasyfikacji kierowców Sebastiana Vettela i czwarte Marka Webbera. W sezonie 2010 Vettel wygrał pięć wyścigów (Malezja, Walencja, Japonia, Brazylia, ZEA), zaś Webber wygrał cztery wyścigi (Hiszpania, Monako, Wielka Brytania, Węgry). Ostatecznie Sebastian Vettel został mistrzem świata w sezonie 2010, a Webber zajął trzecie miejsce. Red Bull Racing został także mistrzem świata w klasyfikacji konstruktorów w sezonach 2010, 2011, 2012 oraz 2013. Skład na sezon 2014 to Sebastian Vettel i Daniel Ricciardo (Mark Webber kończy karierę w F1)